بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
دیدار صمیمانه مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف

علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان، در اقدامی ارزشمند به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با سرهنگ جواد خرسند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خواف، دیدار و گفتگو کرد.

رسولیان در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر کرد. وی با اشاره به اهمیت امنیت در پیشرفت و توسعه هر منطقه، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین مجتمع سنگ آهن سنگان و نیروی انتظامی تاکید کرد.

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان همچنین از آمادگی کامل این مجتمع برای همکاری با نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت منطقه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده نیز گسترش یابد.

خرسند نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان، به اهمیت نقش این مجتمع در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان اشاره کرد و از همکاری‌های صمیمانه مسئولان این مجتمع با نیروی انتظامی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خواف با بیان اینکه امنیت پایدار نتیجه تلاش‌های مشترک همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است، بر لزوم تقویت تعاملات بین بخشی و مشارکت مردم در حفظ امنیت تاکید کرد. وی همچنین از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با تمامی دستگاه‌ها در راستای تامین امنیت و آسایش مردم خبر داد.

about us

1403/07/18