بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
توجه به خانواده شهدا باید در اولویت اول کار‌ها و فعالیت‌ها قرار داشته باشد

رسولیان با اشاره به اینکه خانواده معزز شهدا نعمتی بزرگی برای ایران اسلامی هستند که باید قدر این نعمت را دانست، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهدا است.

به گزارش روابط‌ عمومی مجتمع، علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شب گذشته با حضور در روستای محروم و عشایری چاه‌زول که در نزدیکی نقطه صفر مرزی قرار دارد با خانواده‌های معظم شهید بخشی و شهید حسینی دیدار کرد. 

اولین مقصد منزل شهید والامقام «بخشی» و دیدار با خانواده این شهید بود که همسر و برادر ایشان به ذکر خاطرات و صفات شهید بزرگوار پرداختند و مهمانان با قرائت فاتحه و صلوات نام و یاد این شهید را گرامی داشتند. 

مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان از ایستادگی، صبر و تحمل این خانواده تقدیر وتشکر کرد و گفت: احیای دو مولفه ایثار و عدالت در خانواده شهدا را بسیار ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا باید مدل و الگوی ایثار و عدالت در جامعه باشند و با عملکرد خود نشان بدهند که از شایستگی اتصاف به خانواده شهدا برخوردارند. 

دومین مقصد منزل شهید والا مقام «حسینی» شهید دوران دفاع مقدس و دیدار با همسر و فرزندان بزرگوار این شهید بود. 

رسولیان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همسر شهید برای ترتیب فرزندان صالح و سالم گفت: بر همه ما به ویژه مسئولین واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان مسایل آن‌ها را حل و فصل نماییم. 

لازم به ذکر است، در این دیدار که با حضور سالاری معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف و هیات همراه انجام شد از خانواده معزز این شهدای والامقام، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

about us

1403/04/18