بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
دیدار مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خواف به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان، در ابتدای این دیدار علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار کرد: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه تجلیل کنیم. 

مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان گفت: شهرستان خواف دارای دانش آموزان با استعداد و نخبه‌های فراوانی است. باید تلاش کرد این دانش آموزان شناسایی شوند و در مسیر درست آموزش قرار بگیرند. هدف ما در مجتمع سنگ آهن سنگان، توسعه و پیشرفت کشور است و از این رو، برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان با استعداد و نخبه مورد توجه ویژه قرار خواهدگرفت. 

رسولیان با بیان اینکه توجه به دانش آموزان با استعداد و نخبه برای توسعه کشور و شهرستان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: سعی می‌کنیم با همکاری و همراهی آموزش و پرورش شهرستان خواف از طریق برنامه‌های ویژه و کارگاه‌های آموزشی، استعدادهای این دانش آموزان را شناسایی کرده و آن‌ها را به طور حرفه‌ای آموزش دهیم. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری بین مجتمع سنگ آهن سنگان و آموزش و پروش در حوزه های فرهنگی، آموزشی، علمی، ورزشی و... بیش از پیش افزایش یابد. 

سپس غلامپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: یکی از افتخارات بزرگ مجموعه آموزش و پرورش خواف داشتن معلمان دلسوز متعهد و اخلاق مدار است که علی رغم سختی ها و مشکلات کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند که نتیجه اش در سطح استان و کشور مشهود است. 

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و معادن سنگ آهن سنگان وجود دارد؛ خوشبختانه هر جا مشکلاتی وجود داشته، این مشکلات به واسطه تعامل خوب بین این مجموعه‌ها برطرف شده است. ان‌شالله رابطه مثبت بین این مجموعه‌ها پایدار باشد چرا که هدف همه ما آموزش و پرورش انسان ها برای جامعه است.

about us

1403/02/19