بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
همزمان با هفته بسیج کارگری، روز کارگر و روز معلم صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی مجتمع، علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان صبح امروز در یادواره شهدای کارگری شهرستان خواف گفت: باید پذیرفت که نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور در سنگر تولید، کارگران هستند. 

رسولیان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پر تلاش مجتمع و همه آنانی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مجتمع در حال فعالیت هستند و خدمت‌رسانی میکنند، این نکته را تأکید کرد: تلاش‌های خرد و کلان آن ها مورد توجه بوده و انشالله در سپهر توسعه کشور برای آیندگان ثبت و ضبط خواهد شد. 

مسعود اسداللهی استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: پاسخ قاطع و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بازدارندگی ایران در منطقه را افزایش داد و ایرانی بودن کامل این عملیات از دیگر ویژگی های وعده صادق است. 

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، فروردین ماه امسال در استمرار سیاستهای خصمانه اش با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق تعدادی از مستشاران و فرماندهان سپاه را به شهادت رساند. 

وی در بخش دیگری از شهرستان خواف به عنوان منطقه ای با استعدادهای عظیم در زمینه های اقتصادی و صنعتی و معدنی یاد کرد و افزود: در شرایطی که دشمنان سعی می کنند که نقاط ضعف را در کشورمان بزرگ جلوه دهند، باید با اطلاع رسانی بیشتر نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح کشور و به تبع آن خواف هجمه دشمنان را ناکام کرد.

about us

1403/02/19