بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
دکتر علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان ضمن تبریک سالروز چهل و پنجمین بهار عزت و آزادی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دکتر علی رسولیان در پیامی نوشت:‌ ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار معظم انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، یادآور وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری ملتی است که استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

 بدون شک در ایام کنونی همدلی و همراهی همه طیف‌های جامعه لازم و ضروری‌ست؛ در همین راستا مردم عزیز ایران به ویژه مردم شریف و نجیب شهرستان خواف با حضوری هوشیارانه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ‌ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش درمی‌آورند.

 این حضور پرشور قطعا نمایانگر بصیرت، آگاهی و همراهی مردم ایران و گامی سازنده در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

about us

1402/11/23