بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
دیدار مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان با امام جمعه شهرستان خواف

به گزارش روابط عمومی مجتمع، دکتر رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان با حجت‌الاسلام والمسلمین مظاهری امام جمعه محترم شهرستان خواف دیدار و گفتگو کردند.  دکتر رسولیان در این دیدار گفت؛ معدن سنگ آهن سنگان با ظرفیت انبوه خود جزو مهم ترین و بزرگترین معادن سنگ آهن کشور شناخته می شود و به واسطه آن باید زنجیره تولید توسعه یابد و به سرمایه های مولد تر تبدیل گردد. ما در این راه نیازمند شورای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران و همچنین حمایت مسئولین شهرستان را نیازمندیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت عظیم این منطقه منافع مردم و کشور را به بهترین شکل ممکن تامین کنیم. اقتصاد مقاومتی، یک بار دیگر نشان می‌دهد که توانمندی‌های موجود در کشور، علاوه بر کاهش وابستگی به منابع خارجی، به توسعه اقتصادی پایدار و اشتغال‌زایی گسترده کمک خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مظاهری در خصوص ظرفیت های موجود در منطقه چنین خاطر نشان کرد؛ منطقه صنعتی معدنی خواف دارای نعمت های الهی همچون معادن انبوه سنگ آهن، باد های 120 روزه سیستان و تابش مستقیم نور خورشید در جهت تولید برق می باشد که در این راستا وجود مدیر و پدری صنعتی را می طلبد که سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران را در این منطقه راهبری نماید. شهرستان خواف ظرفیت احداث فرودگاه، دو بانده شدن ریل قطار و چهار بانده شدن جاده های مواصلاتی را داراست. در زنجیره پیمایش این مسیر صنعتی معدنی حلقه گمشده فرهنگ است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی توسعه فرهنگی هم همواره مدنظر باشد.

about us

1402/11/19