بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
مدیریت محترم مجتمع سنگ آهن سنگان طی مراسمی با دعوت از خبرنگاران شهرستان خواف، از تلاش آنان در جهت انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات شهرستان تجلیل کرد.

دکتر گل محمدی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت بوده، گفت: در راستای تبیین و تشریح خدمات به مردم و جهاد تبیین ، خبرنگاران مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

وی معیار و اساس کار خبرنگاری را امیدبخشی عنوان کرد و افزود: خبرنگاران برای افزایش وحدت، همدلی و صمیمیت به مسئولان کمک کنند.

مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مجتمع، گفت: میزان بارگیری سنگ آهن از این مجتمع به وسیله حمل و نقل ریلی طی پارسال نسبت به سال قبل از آن ۴۶۸ درصد افزایش یافت.

دکتر گل محمدی ادامه داد: میزان بارگیری سنگ آهن از طریق ایستگاه راه آهن این شهرستان از ۸۲ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۴۶۶ هزار تن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: میزان تحویل کلوخه سنگ آهن نیز توسط این مجتمع به سرمایه گذاران پهنه صنعتی و معدنی سنگان خواف در سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشت.

دکتر گل محمدی اظهار کرد: افزون بر ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کلوخه سنگ آهن توسط این مجتمع به سرمایه گذاران مستقر در پهنه صنعتی- معدنی سنگان طی پارسال تحویل داده شد که نسبت به سال ۱۴۰۰، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

گفتنی است در پایان این جلسه از خبرنگاران با اهدای لوح قدردانی گردید .

about us

1402/02/06