بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع سنگان برگزار شد

جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع سنگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع، جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع درخصوص راهکارهای همکاری شبکه بهداشت شهرستان با معادن و شرکت های معدنی درخصوص کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس شایان فر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به بیان دیدگاه های مجتمع سنگ آهن سنگان درخصوص جدیت مجتمع در عمل به تعهدات اجتماعی و کمک به توسعه پایدار و تامین زیرساخت های مورد نیاز منطقه پرداختند.

در ادامه دکتر افکار از حمایت های مجتمع سنگان و صنایع معدنی در راستای کمک به کادر بهداشتی و درمانی شهرستان تشکر نمودند و کمبودها و مشکلات موجود در شهرستان را بیان کردند و خواستار همفکری در راستای حل مشکلات شهرستان و کمک به ارتقاء سطح سلامت مردم پرداختند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پایان درخواست کمک به ساخت کارگاه تولید الکل طبی در منطقه جهت تامین الکل مورد نیاز کادر درمان و پرسنل فعال در معادن و صنایع معدنی را نمودند که مقرر گردید گزارش توجیهی و بررسی های فنی و اقتصادی با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت پذیرد.

about us

1399/12/18