بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
افزایش تولید در کنار افزایش مشارکت مردم و ایجاد اشتغال با کمک بخش خصوصی از مهمترین اهداف بزرگترین معدن سنگ آهن کشور

  علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: در کنار افزایش تولید افزایش مشارکت و اشتغال مردم بومی شهرستان خواف با کمک بخش خصوصی از مهمترین اهداف بزرگترین معدن سنگ آهن کشور است.

وی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان خواف با اشاره به مهمترین راهبردهای مجتمع در سال جاری افزود: پیشبرد اهداف اکتشافی، استخراجی و تولید هرچه بیشتر سنگ آهن در اولویت کار این مجتمع در سال پیش رو خواهد بود. 

وی ضمن تاکید بر انجام برخی مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع نیز خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تسهیل جاده‌های مواصلاتی شهرستان وظیفه اصلی وزارت راه و شهرسازی است، اما توافقاتی بین شرکت‌های صنایع معدنی و وزارت راه و شهرسازی انجام شده و بهبود زیرساخت‌های منطقه از قبیل تامین آب، برق، گاز، تسهیل مسیرهای مواصلاتی به معادن و مناطق معدنی این محدوده در حال انجام است. 

رسولیان در پایان با اشاره به شعار سال نیز تاکید کرد: وظیفه اصلی ما تحت عنوان مسئولین حاضر در منطقه، پیشبرد سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی‌بر افزایش تولید و مشارکت بیشتر مردم است.

about us

1403/01/15