بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
بیانیه دکتر علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران


روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان‌های مقدس خود با استقامتی خستگی ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است. تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگ ترین اعیاد مذهبی و ملی نامیدند.
دوازدهم فروردین 1358 فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت و ایثار خود، ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای «آری» دادند. این روز عصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور  عشق‌، آرمان‌، اسلام‌خواهی، حق پرستی  و باطل ستیزی‌ است.
ضمن تبریک سالروز یوم الله 12 فروردین به پیشگاه رهبر فرزانه و ملت شریف ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام‌ خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، بار دیگر پایبندی کامل خود به آرمان‌های والای نظام، امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب را اعلام داشته و بیش از پیش در خدمت توسعه، آبادانی وپیشرفت ایران اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم‌ خواهیم ماند.

 

about us

1403/01/15