بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
عیدانه به کارکنان و کارگران مجتمع سنگ‌آهن سنگان

با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و با موافقت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) «حق جذب» برای شاغلان در مجتمع سنگ آهن سنگان جاری و پرداخت خواهد شد.

علی رسولیان مدیرمجتمع با اشاره به این خبر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر و رایزنی‌های متعدد «حق جذب» برای شاغلان در مجتمع سنگ آهن سنگان در نظر گرفته شده و از اسفند ماه ۱۴۰۲در فیش حقوقی آن‌ها محاسبه خواهد شد.

مدیر مجتمع افزود: این اتفاق با همراهی و تلاش‌های مهندس حیدر ضیغمی مدیر منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی و موافقت مهندس محمدرضا موثق‌نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محقق شد و همینجا جا دارد از این کار بزرگ و تلاش‌های همکاران پر تلاش ایمیدرو تقدیر و تشکر به عمل آید.

رسولیان در پایان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مهم همکارانم در مجتمع طی همین مدت زمان کوتاه حضور، موضوع حق جذب بود عنوان کرد: خوشحالیم که به لطف خداوند و تلاش‌های مجموعه ایمیدرو؛ حق کارگران و کارکنان مورد توجه ویژه قرار گرفت.

about us

1403/01/05