بخش معدن از ظرفیتهای مهم کشور است، به بازار نفت نمی شود اعتماد کرد، باید به فکر جایگزین باشیم که بهترین جایگزین بخش معدن است. مقام معظم رهبری مد ظله العالی
مجتمع سنگان
نشست شورای سرمایه‌گذاران منطقه سنگان برگزار شد

 در ابتداى نشست علی رسوليان هدف از تشكيل جلسه را برنامه‌ریزی، تشریک مساعی و تصمیم‌گیری در خصوص موضوعات اجرایی به منظور بهبود فرآيندها، تسهيل امور و دستيابى به اهداف تعیین شده ذکر کرد. 

به گزارش روابط عمومی مجتمع، در ادامه مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مباحث مختلف را ارائه کرد. از جمله این موارد می‌توان به برگزاری جلسات موضوعی با حضور مدیران ذیربط ملی و استانی به‌خصوص در حوزه محیط‌زیست، برق، حمل و نقل و امور زیر ساختی اشاره کرد. 

تشکیل هيات امنائی متشکل از مجتمع، سرمایه‌گذاران و معادن پلاسری برای اقدامات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، برگزاری جلسه‌ای به منظور تامین و تقسیم مناسب کلوخه از منظر کمی و کیفی بین سرمایه‌گذاران، برگزاری جلسه‌ای به منظور تسهیل در حمل و نقل مسافری و برقراری خط هوایی و موضوع احداث فرودگاه محلی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در ادامه مدیران عامل شرکت‌ها و مدیر مجتمع در مورد برگزاری جلسه‌ای جهت تسهیل تردد ماشین آلات شرکت‌های فولاد خراسان، فولاد شرق کاوه و اپال پارسیان سنگان و همچنین حمل و نقل ترکیبی، ارسال برنامه زمان‌بندی اجرای احداث کارخانه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان به مجتمع سنگ آهن سنگان هم به توافقاتی رسیدند. 

در پایان مصوبات؛ اعضا برگزاری جلسه جهت تبادل‌نظر برای تهیه شرح خدمات طرح جامع سنگان را ضروری دانستند و بر آماده‌سازی و تهیه فهرست سرمایه‌گذاری های انجام شده و پروژه‌های پیش بینی شده توسط سرمایه‌گذاران در حوزه‌های فنی، خدماتی، مسئولیت‌های اجتماعی و ... با ذکر درصد پیشرفت فیزیکی آن‌ها تاکید کردند.

about us

1402/12/01